Liity jäseneksi

Suomen Kylät ry:n jäseneksi voivat liittyä rekisteröidyt kyläyhdistykset, niiden rekisteröidyt yhteenliittymät, Leader-ryhmät ja muut oikeustoimikelpoiset yhteisöt, jotka hyväksyvät yhdistyksen tarkoituksen. Jäsenkuntamme muodostuu erilaisista järjestöistä, jotka haluavat osallistua työhömme paikallisen kehittämisen eteen. Samalla tarjoamme ainutlaatuisen yhteistyömahdollisuuden yli 4000 paikallisen järjestön kanssa.

Suomen Kylät ry:n jäsenenä saat

• Laajan paikalliskehittäjien verkoston, jossa jaetaan kokemuksia ja osaamista ympäri Suomen
  • Mahdollisuuden vaikuttaa kauttamme paikallisen kehittämisen ohjelmatyöhön
  • Koulutuksia ja koulutusmateriaaleja paikallisen yhdistyksen toimintaan
  • Juridista neuvontaa yhdistystoimintaan
  • Kontaktit kansainväliseen paikalliskehittäjien verkostoon

Suomen Kylät ry:n jäsenmaksut 2024

Kylä- ja kaupunginosayhdistykset sekä kuntakohtaiset yhdistykset 50 €
Leader-ryhmät 200 €
Maakunnalliset kyläyhdistykset 200 €
Maakuntaliitot ja muut maakunnalliset järjestöt 300 €
Valtakunnalliset järjestöt ja muut järjestöt 500 €
Kannattajajäsenet (yhteisöt, yritykset, kunnat) 1 000 €
Kannattajajäsenet (henkilöjäsenet) 50 €

Liity jäseneksi

Jäseneksemme liitytään toimittamalla jäsenhakemus Suomen Kylät ry:n hallitukselle.

Täyttäkää jäsenhakemuslomake tästä. Suomen Kylät ry:n hallitus käsittelee jäsenhakemuksenne seuraavassa kokouksessaan.

Lomakkeen lisäksi pyydämme teitä lähettämään sähköpostitse osoitteeseen marianne.liitela@suomenkylat.fi allekirjoitetun pöytäkirjanotteen, josta liittymispäätöksenne käy ilmi.

Lisätietoja jäsenhakemuksesta:
Marianne Liitelä