Ylpeydellä kylästä -webinaarisarja jatkuu 13.9. teemalla Viestintä – kylästä kuuluu. Luvassa kolme puheenvuoroa täynnä ideoita kyläviestinnän kehittämiseen!
Illan avaa Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja Ranskalaisen kyläkaupan emäntä Riikka-Maria Lemminki aiheella ”Maalaiskylä tarvitsee brändin”.
Webinaarin seuraavassa puheenvuorossa kuullaan hieman erilainen näkemys viestintään, kun vuoron saavat Puolangan Pessimistit. He kertovat, kuinka tehdään omintakeista viestintää.
Illan pääpuhujana on yrittäjä ja markkinoinnin strategi Varpu Rusila. Hän paljastaa webinaarissa miten yksi hämäläinen voi kenkälaatikkobudjetilla ja systemaattisella tekemisellä saada aikaan viestin, joka on tänä vuonna tavoittanut yli 7 miljoonaa kansainvälistä ihmistä!
Hänen puheenvuorossaan kuulet Her Finlandin case-esimerkin kautta käytännön vinkit siihen, mitä keinoja kylä pystyy käyttämään, kun pienin resurssein viestitään kylän ulkopuolella oleville kohderyhmille.
- Mikä on minimi mihin kannattaa pyrkiä?
- Miten tekemistä voi automatisoida ja monistaa?
- Miten suunnitelmallisuus tuo lisätehoja tekemiseen?
DI Varpu Rusila on yrittäjä Her Finlandin takana. Hän on kotoisin Kuhmoisista ja asuu nykyään Lahdessa. Hän auttaa kansainvälisiä ihmisiä elämään ja matkustamaan ympäri Suomea. Hänen Suomi-vinkkejään on mainittu mm. Cosmopolitan, Sunday ja Travel Magazine -lehdissä sekä englantilaisella TV5-kanavalla.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
[dg ids=”5572,5573,5574″]
Marraskuussa 8.11. puhutaan kyläasumisen kehittämisestä ja maaseudun uusista asumisratkaisuista. Ilmoittaudu marraskuun webinaariin.
LISÄTIETOA:
www.phkylat.fi/ylpeydellakylasta
Webinaarin järjestää yhteistyössä Suomen Kylät ry, Päijät-Hämeen Kylät ja Vierumäen kyläyhdistys ry.